
tussentijds blogje.
deel 5:
Het is even rustig aan deze kant, maar gelukkig is er wel even contact geweest met SSN, die de subsidie-aanvraag aan het behandelen is. Ik kreeg een mail dat ze aanvullende informatie nodig hadden en via inloggen in mijn dossier, kon ik de vraag bekijken en beantwoorden.
Het ging om enkele ramen die in 2024 vervangen waren door HR+, en waarvoor al subsidie was uitgekeerd. De vraag was of de ramen die nu in de aanvraag stonden dezelfde ramen waren. Natuurlijk niet, dat zou heel vreemd zijn; dus dat antwoord is retour gegaan.
Toch fijn om even te merken dat de molen nog draait.
Bijgaand een van de ramen die destijds vervangen is en waarvoor we inderdaad ook subsidie kregen.
Gelukkig was er maar één vraag, dus we hopen nu snel de toezegging te krijgen, zodat de bedrijven aan de slag kunnen!
Ine Bles
.jpeg)
In de wachtstand.
deel 4.
Inmiddels heb ik van alle drie de bedrijven een reactie gekregen op het tekenen van hun offerte onder voorbehoud van het toekennen van de subsidie van SNN.
Die is aangevraagd op 8 april. En ze kunnen er tot maximaal 13 weken over doen.
Een van de bedrijven gaf aan dat het streven is dat dit binnen 6 weken gebeurt, maar het kan dus ook nog even duren.
Dus we staan nog in de wachtstand. En zo lang dat niet zoals hierboven in de rij hoeft, maar per mail kan, is het oké voor mij!
De bedrijven hebben me gevraagd me op de hoogte te houden als de subsidietoekenning binnen is.
Voor wat betreft de spouwmuurisolatie is het sowieso wachten tot 1 augustus, i.v.m. eventuele aanwezigheid van vleermuizen.
We blijven geduld oefenen, geen probleem. Alle goede dingen komen langzaam, toch?
Ine Bles

Nog even geduld alsublieft
deel 3.

Ons Huiske,
deel 2.

Verduurzamen met Nij Begun, deel 1.
